Екскурсія 15 грудня 2017, 11.17 Новини
2 грудня 2017 р. студенти групи БМ-102 (куратор Плюта Г.В.) та Д-119 (куратор групи Нестор М.В.) відправилися на екскурсію до
Мова єднання   «Однією й тією ж мовою  і полову віяти й святий вогонь викрешувати.Усе залежить від того, як хто вміє
ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН 6 листопада 2017 року на базі
Змагання з настільного тенісу 27 листопада 2017, 12.24 Новини
Торговельний центр «Панорама» надала можливість  провести змагання з настільного тенісу, яка володіє сучасним
Звіт про проведення декади комісії гуманітарних та соціально-економічних дисциплін З  6.XI по 17.XI.2017 р. в коледжі проходила

Авторизація



ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТВОРЧИХ ПРОЕКТІВ, ВИКОНАНИХ СТУДЕНТАМИ PDF Друк e-mail
Написав Адміністратор   
П'ятниця, 02 березня 2012, 12:48

800x600 Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}

У Чернівецькому коледжі будівництва та архітектури Львівського НАУ в рамках декади циклової комісії природничо-математичних дисциплін відбулася презентація творчих проектів на теми «Математичні рапсодії Пізанської вежі» та «Геометричні фігури в архітектурних спорудах», виконаних студентами.

Цьому передувала кропітка робота як студентів, так і викладача математики. Потрібно було привернути увагу студентів до математики, зацікавити їх, залучити до участі в науково-дослідницькій роботі, дати можливість побачити зв’язок математики зі спеціальними дисциплінами: будівництвом, архітектурою та художнім мистецтвом.

Перед студентами спеціальності «Будівництво та експлуатація будівель і споруд. Технічна експертиза будівель і споруд, операції з нерухомістю» були поставлені завдання, пов’язані з будівництвом: дослідити історію будівництва та причини нахилу Пізанської вежі; виготовити конструктор-макет Пізанської вежі; скласти найрізноманітніші задачі на розкодування цифр і фактів Пізанської вежі. Ці задачі й були названі «Математичними рапсодіями».


Студентам спеціальності «Опорядження будівель і споруд та будівельний дизайн» було запропоновано продовжити тему «падаючих» веж, але виконати інші завдання, пов’язані з їх спеціальністю, які також потребують творчого підходу: знайти інформацію про кількість веж у світі, які мають нахил, ознайомитися з історією їх будівництва та дослідити дані архітектурні споруди на наявність геометричних тіл, або їх комбінацій.

Студенти були активними суб’єктами науково-дослідницької роботи, вони самостійно шукали нові знання, залучали допоміжні джерела інформації, проводили їх аналіз, обмінювалися інформацією, спільно вирішували проблеми, заглиблювалися в реальну атмосферу ділової співпраці. Кожен учасник проекту відповідав за певну ділянку роботи, додавав свій особистий індивідуальний внесок, причому, в атмосфері доброзичливості та взаємодопомоги. Це дало можливість кожному проявити свою ініціативу, виконувати роботу за своїми здібностями.

Результати своїх досліджень студенти подали у різноманітних творчих роботах. Вони написали реферати, виготовили макети й стіннівки, створили презентації та підготували доповіді для виступів. Студенти-дизайнери реалізували свої творчі вміння ще й в малюнках, при цьому також використовували математику: будували перспективу, додержувалися певного масштабу зображення.

Досліджуючи неповторну світову архітектуру, студенти поглибили свої знання про геометричні перетворення та використання математичних фігур в архітектурних спорудах, а також набули вмінь складати задачі на прикладах із довкілля.

Вивчаючи літературу, яку зібрали в процесі підготовки до презентацій, студенти набули багато знань з історії геометрії, будівництва та архітектури, що сприяло розвитку їх загальної інформаційної культури.


В результаті роботи над даними творчими проектами, студенти прийшли до висновку, що математика являє собою могутній інструмент пізнання світу, створення світових шедеврів архітектурного мистецтва та проектування власних моделей будинку майбутнього.

Зарайська С.М.

Викладач Чернівецького коледжу

будівництва та архітектури ЛНАУ

 
Чернівецький коледж будівництва та архітектури, Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting
Розробка сайту: cntgfy
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET